miércoles, 18 de noviembre de 2015

CAMINO A LA ESCUELA

Aquest és el títol de la pel·lícula que avui hem vist els alumnes de 5è i 6è al Centre Parroquial.
La pel·lícula narra les dificultats que tenen uns nens de diferents països del món per arribar a l'escola cada dia.




Després, a classe, hem parlat sobre ella i els nens han posat per escrit les seves reflexions. Aquestes són algunes d'elles:

"...si em poso a la seva pell, jo tindria molta por dels camins perillosos, però és millor anar a l'escola i aprendre que estar a casa tot el dia sense fer res." ( Paula)

"... quan la veus valores molt el seu esforç perquè feien molts quilòmetres i els feien amb orgull perquè a on ells viuen no tots van a l'escola..."( Alba)


"...nosaltres no ens esforcem, no pensem en ells. A partir d'ara pensaré molt en ells i aprofitaré molt la meva vida." (Judith)


"... tenint en compte la situació en què vivien, ells eren molt feliços... Per aquests nens anar a l'escola no és una obligació, és un regal." (Noa)


"M'ha donat llàstima els nens perquè recorren quilòmetres a peu i no tenen cotxes, tele, casi res d'aigua..."(Álex)


"Crec que aquests nens valoren el que tenen i volen estudiar per ajudar a la gent, no només pensant en ells..."(Júlia)


"...jo passaria molta por en mig de la selva i ells son molt valents per fer tot això per anar a l'escola" ( Marc)


"M'ha semblat preciosa i m'ha fet pensar que aquests nens donen la seva vida per anar l'escola i nosaltres som més desagraïts...tenim l'escola a prop i no volem anar i m'ha fet pensar" (Adrian M.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario